Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

Πεμ 4 Απρ Αναβω Ενα Κερακι Για Τον Αγωνιστη Δημητρη Χριστουλα

Στο ίδιο σημείο που ξεψύχησε ο συνταξιούχος φαρμακοποιός Δημήτρης Χριστούλας, καλώντας το λαό να ξεσηκωθεί στους δυνάστες του, τιμάμε τη μνήμη του και φέτος
Χωρίς τυμπανοκρουσίες και μακριά από "κομματικές εκδηλώσεις"
Πάμε και ανάβουμε ένα κεράκι ή αφήνουμε λίγα λουλούδια
ΠΕΜΠΤΗ 4 ΑΠΡΙΛΗ 2019 όποια ώρα θέλει ο καθένας
Σημείο: "Κυπαρίσσι ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ" στην πλατεία Συντάγματος. Στο ίδιο Δέντρο που στις 4/4/2012 ο συνταξιούχος φαρμακοποιός Αγωνιστής της δημοκρατίας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΎΛΑΣ θυσιάστηκε για την Λευτεριά την Αξιοπρέπεια την Δημοκρατία και την Ανεξαρτησία...... ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΑΞΗ .... ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ - ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΜΕ - ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ



το σημείωμα που μας άφησε :
«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι’ αυτήν. Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Ελληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ, ο δεύτερος θα ήμουν εγώ), δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος, πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου. Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)».

Α Θ Α Ν Α Τ Ο Σ !!!!

ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΑ >>> https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%82_%CE%A7%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CF%82

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου